piatok 23. marca 2018

Dopíš to tam, prosím!

Vlado, môj kamarát zo starých čias mi pred chvíľou volal. "Viem, že ten váš web Amatérska paleta či ako sa teraz po novom volá, číta na moje prekvapenie až veľmi veľa ľudí. Ale nie kvôli tomu ti samozrejme volám."

A môžeš byť konkrétnejší? - opýtal som sa, lebo som mal naponáhlo.

"Vieš, chcel by som, ak môžem, aby si zverejnil resp. lepšie povedané - aby si k svojmu článku ešte doplnil môj názor k udalostiam, ktoré sa okolo nás dejú. Ak sa to dá..." 

A tak v stručnosti prerozprávam, čo mi hovoril do telefónu:

"Vieš, ja si myslím, že dnešné odobrenie vlády v parlamente, ktorému médiá venujú takú veľkú pozornosť, je o ničom. Vláda v parlamente tak či tak prejde a po istý čas, nikto nevie ako dlho, ale fungovať bude! A zrejme aj škodiť ďalej. Jazýčkom na váhach sú teraz KOŠICE! Fico nasadil za podpredsedu vlády primátora Rašiho a teraz čaká, ako sa Košičania k tomu postavia. Keď nás bude v uliciach len zopár, bude si mädliť ruky a vytešovať sa, že vyhral, že musí chvíľu počkať a potom bude neobmedzene vládnuť ďalej."

A keď dnes budú na proteste v Košiciach desaťtisíce ľudí? - pýtam sa.

"Tak potom stiahne chvost. Možno už navždy! Fico ako dobrý študent vie z dejín veľmi dobre, že to čo položilo aj tých najmocnejších vládcov v histórii, boli nespokojné masy, ktoré vyšli do ulíc. A tak verím, že nás na dnešnom zhromaždení bude viac ako dosť, lebo my obyvatelia Košíc sme teraz jazýčkom na váhach, ktorý môže zmeniť situáciu na Slovensku. Tak pridajte sa k nám!!! A teba prosím, aby si mi to zverejnil."

Vladovo želanie plním. Do pôvodného článku to už pridávať nebudem, ale jeho vyjadrenie zverejňujem osobitne s odkazom na môj pôvodný článok, v ktorom sú aj údaje o piatkovom protestnom zhromaždení, slovom, kedy a kde sa zídeme:

V piatok sa stretneme, lebo boj pokračuje, ale pociťujem obrovské sklamanie

(fur.)